Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
20 February 2012 | 2/20/2012 11:58:00 am | 0 Atasinchi
Assalamualaikum uolls :)
    Hey uolls , sihad ka? Lama dah tak update blog ni bytheway blog aku dah berwajah baru en? Selamat Menyambut Maulidur Rasul buad anda semua :) dah terlambat ka? It's okey laa . Aku budak sekolah so sambut maulidur rasul kat sekolah je .
    16-02-2012 , hari khamis , sekolah aku sambut mauidur rasul . Lelaki berbaju melayu dan kasut sekolah . Perempuan berbaju kurung dan kasut sekolah . Wtf? Pakai baju kurung n baju melayu tapi pakai kasut , tak boleh blahh la camni , sesiapa yang pakai sandle or whatever like selipar cikgu suruh balik tukar tapi ada jgk yg terlepas masuk , ada sportcek kt pintu pagar sekolah . Aku dgn rilek masuk ke sekolah pakai sandle , sbb aku dtg awal , cikgu pon xdtg lagi , muehehe .
    Awal pagi membaca yasin . Lepastu , nk pergi berarak kt luar sekola , kelako an? Pakai baju cantik2 suruh pergi keliling kampung plk . Selain sambut maulidur rasul , sambut cikgu baru , aku pon tak tahu nama or dia mengajar subjek apa , bukan tugas aku nak ambil tahu semua benda kt sekola tu . Ni ada beberpa gmbar untuk anda tgk :-

 Tiniey - Nisha - Hawa - Aku - Khaty

 Setelah selesai semua majlis 

 Apabila boring mendengar ceramah , muahaha .

 Kami duduk atas sofa wuu :P

Masa nk ambik nasik yg cikgu bagi .

Geng kami biasa-2 je :) Mujor cikgu bekalkan nasik , muahaha . # tubek doh klate aku , mugo ore klate tu gakk , nk kecek luar gano bau budu :D # Tu je laa aku nk tulis :) kbai , Assalamualaikum semua .

- tak faham aku cerita? oke , buad-2 faham je laa xP
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Welcome to my official blog. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I'm Sam. Enjoy your reading here !
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google