Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
26 February 2012 | 2/26/2012 01:26:00 am | 0 Atasinchi


Hi ! Assalamualaikum :)

    Tajuk entry pungg dh melucukan , Aku tak boleh tulis panjang-2 sebab takde idea . Untuk terakhir kali aku tulis , Aku rindu sangat-2 kat mu , Aku nak cakap ganu ley dop ? Aku rindu setengah mati , Cewahhh ayat tu power kottt . Seriously , Memang aku rindu pon :) Tapi takde sape tahu , Semua benda aku pendam seorang diri , Tak pernah luahkan , Adik-2 jgn buad camtu okayy ? Nak tahu akibat nye ? Jom .....

    Disebabkan semua benda aku pendam seorang diri , Bagaikan gunung berapi nak meletus laa , Satu hari tu , Aku meletus . Ouppps , Akuu ke meletus ? :) Aku mengamuk dalam rumah macam orang gila tahu takk , Semua benda aku sepahkan , Sampai rumah aku dah macam kapal nak pecah , Sehari suntuk aku menangis , Aku tak bagi sape-2 pon masuk bilik , Memang aku rasa dah macam orang gilaa . Aku ada ubat , Bukan ubat penenang jiwa , Tapi ubat aku sakit , Takpayah tanye sakit ape , Doktor bagi ubat suruh aku telan dua biji sehari selepas makan , Hari tu aku tak makan ape-2 , Aku nampak ubat terus aku telan semua yang ada , Lebih kurang 10 biji , Tanpa air aku telan , Huh ! Memang gila sungguh aku hari tu . Mak aku cakap jiwa aku sakit , Jiwa aku perih dan merana . Memang pon , Betul yang mak aku cakap tu , Jiwa aku memang merana sangat-2 , Memang aku boleh je happy-2 kt luar , Tapi dalaman aku ni hanya Allah yang tahu , Merana sangattttt . Jangan pernah kau berhenti mencintai aku bolehhh ? Mintakk tlg sngt-2 agar kau mengerti Tentang Perasaanku . Aku nak bagi benda kt kau tapi nanti lahh dulu :) Kbai .


      AKU NAK TANYA NI , SAPE SURUH KO BACE ? KALAU DAH TAKSUKE , TAKPAYAH LAA BACE !

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Welcome to my official blog. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I'm Sam. Enjoy your reading here !
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google