Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
04 December 2011 | 12/04/2011 12:08:00 pm | 0 Atasinchi


 Apabila seorang lelaki benar-benar jatuh cinta dan setia pada kekasihnya dengan ikhlas , perubahan sikapnya dapat dilihat dengan jelas . Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai .

   Sekiranya kamu menyedari teman lelaki kamu sentiasa bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kamu dengan rela hati , nyata kamu tidak silap memilih teman hidup . Situasi ini jelas terang-terangan menjelaskan bahawa dia bukanlah jenis orang yang berdamping denganmu sekadar suka-suka ataupun untuk mengambil kesempatan tetapi atas dasar cinta yang sebenar . Betapa beruntungnya kamu ...

   Jangan kamu anggap teman lelakimu seorang yang kuat membebel sekiranya setiap masa dia cuba memberi kamu nasihat . Ingat nasihat bermaksud mengingati . Dia akan sentiasa mengingati orang yang dia sayangi agar hubungan yang terjalin lancar tampa sebarang masalah , itu tandanya dia amat menyayangi kamu .

   Jika sudah sayang , macam macam akan kamu fikirkan termasuklah bimbang akan kehilangannya . Lelaki berperangai tidak ubah seperti anak-anak kecil semata-mata untuk mendapat perhatian daripadamu . Si dia mahu bermanja dan inginkan kekasih hatinya melayannya lebih daripada orang lain yang pernah kamu sayang .

   Kamu hadapi masalah dan orang pertama datang membantumu adalah teman lelakimu . Tandanya dia tidak mahu melihat kamu susah dan rasa bertanggungjawab untuk membantu . Kamu memberitahunya yang kamu akan ke satu-satu tempat untuk satu jangka masa yang agak lama . Tiba-tiba dia jadi menggelabah dan tidak menentu . Itu tandanya si dia langsung tidak boleh berjauhan darimu dan kamu tidak perlu ragu lagi tentang kestiaannya . 

   Si dia sanggup menitiskan air mata demi kekasihnya , bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata untuk seorang perempuan . Jangan biarkan EGO menguasai perasaan kalau tidak kamu pasti akan menyesal suatu hari nanti . 

RenungRenungkanlha . Dan selamat Beramal Semua :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Welcome to my official blog. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I'm Sam. Enjoy your reading here !
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google