Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
04 November 2011 | 11/04/2011 09:17:00 am | 0 Atasinchi


hey , so sad n shock today :\ want know what happen today ? innalillah , my frend telah kembali kerahmatullah , al-fatihah kt dia erk :] sanad laa ngeri , brita yg mngejutkan , kawan aku ct [http://sitikhadijahsweet.blogspot.com] n mimi [http://mimimanismasam.blogspot.com] , ari kamis diorang cakap2 n suka2 ngan si arwah , mcm biase je , xde ape pelik pon , ari kamis mlm jumaat , aku tido awal mlm tu , dlm kul 3pagi my sis kjutkn aku n ckp yg si arwah dah xde , aku xbngun mybe xsdar , pagi jumaat aku buka Fb , wooo , rmai org ckp sdekhkn alfatihah kt dia , mula2 aku bce aku memang xcaye tpi tu mmg hkikatnya kan , bukan ape , dia kn satu kmpung ngan aku , nk kate kwn baek tu memang tak laa kn , tpi kwn ttap kwn , 5jam sbelum beritanye trsebar , kt wall Fb dia ada tulis *sumak erh* mybe dah trasa akn pmergiaan dy , errm , alfatihah je lahh , rmai frend2 yg share sal dia , n ada2 dngr citer yg mreka ckp mayatnye mmg sngt terokk , kjadian brlaku kt tumpat blakang brangan sikit , muto dia trbakar , *sbenarnyo dio nk motong keto phtu tembung nge muto dari arah brtentange* *palo pecoh , tulang patoh* tu kte kwn2 sekampung , ade jgk yg ckp mayatnye mmg lain dngn muka dia yg sbenar *xcea tu dio* btw yg mninggal tu dua org , dngr2 srang agi budak sngai pinang , dia xcident tu naik 125z , dh laaa ni musim hjan an , dia nk racing lorhh , errm , hari ni *jumaat* snyap snyi je kampung aku , kematian ni bila2 mse je an , btw dia plajar Pmr2011 yg xsmpat ambil result , ksian an , semua org xsangka sbb mse hri kamis tu dia xnmpak pelik pon , tpi Allah lbih sygkn dia , tngok lahhh [https://www.facebook.com/profile.php?id=100000946339648] .
kbaii , assalamualaikum :]
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Welcome to my official blog. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I'm Sam. Enjoy your reading here !
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google